22 juli 2010

Ledig!


Torsdag och jag är ledig! Haft en jätteskön förmiddag med bara häng i största allmänhet. Har också rakat av Jacks hår men det var inte speciellt populärt. Han skrek och skrek men det blev rätt bra till slut. Nu ser han helt annorlunda ut men ändå samma söta Jack. T passade på att ansa mitt "semesterskägg" lite. Jag vet att min semester är slut men jag trivs rätt bra med skägg. Speciellt skönt är det att slippa raka sig för det är bara besvärligt.

I em tänkte vi ta med SW och åka in till Malmö folkets park. Det är jättemysigt där och så har dom massa karuseller, fontäner man kan bada i och så har dom öppnat en Ben & Jerry´s glasskiosk där man kan köpa kulor med Ben & Jerryglass. Mumma säger jag iaf. Dock känner jag mig typ 5 år efter att gilla den glassen men den är god så då spelar det ingen roll! :) Vågar vi åka pariserhjulet hela familjen tro? Det får vi se.

Inga kommentarer: