05 juli 2010

Trött men glad ligger jag här i soffan o

Trött men glad ligger jag här i soffan och funderar på om jag kanske ska gå och lägga mig. Det kommer bli sista natten i västerås på ett bra tag för imorgon kör vi volvon hem mot lund igen. Ska bli skönt att komma hem till sina egna saker, soffa, säng och dator! Rätt fånigt att sakna sin dator men det gör jag. Idag har vi hälsat på hemma hos hjärtemamman och det var trevligt och mysigt som vanligt. Hon bjöd på god islatte så det får göras hemma sen. På kvällen så köpte jag 2 spel till min ps3 av en som bodde i samma område som mina föräldrar. Inte ofta man lyckas pricka in sånt. Vi hoppas på svalt väder imorgon så det slipper bli så varmt i bilen. Hörs säkert under dagen imorgon. Nu ska jag lägga mig i det varma rummet igen. Pust.

Inga kommentarer: