02 juli 2010

Vad gör man inte för kääääärleken?

Fredag idag och vi har varit här i Västerås i över en vecka nu. Det är inte klokt vad dagarna kilar på. Det är Cityfestival i stan och ikväll spelar Hoffmaestro & Chraa som jag sett fram emot drygt en månad. Men så fick jag en fix idé och bokade två biljetter till "Eclipse" istället. Jag vet hur mycket T uppskattar det hellre än att följa med mig på Hoffmaestro så vad gör man inte för käääääärleken? ;) Dock SKA jag på Helt Off imorgon iaf!
T kommer alltså "hem" idag igen och det ska bli trevligt att träffa henne igen. Hon har med sig sina föräldrar också så det kommer bli grillning ikväll. Imorgon är det inga planer och på söndag blir det nog Tomteland och på måndag blir det att träffa hjärtemamman. Det det vi fram emot! På tisdag tänkte vi börja bege oss hem till Skåne igen men blir nog ett stopp på vägen för en övernattning. Lutar åt Hjo kanske om det finns någon stuga ledig. Kanske läge att kolla upp det? Först kaffe!

Inga kommentarer: