31 juli 2010

Sweet Saturday.


Idag har det varit fint väder så vad passar inte bättre än att ta sig en tur till Malmö och åka Rundan? Barnen gillade att åka båten och vi lyssnade intresserat på vad guiden sa. Har åkt denna tur innan för många år sen men jag kom inte ihåg så mycket så det var som att åka den på nytt. Rekommenderas! Sedan gick vi en sväng i Malmö innan det var dags att pallra sig hem igen. Hela familjen var helt slut när vi kom hem så kvällen har gått i lugnets tecken.
Imorgon vet jag inte riktigt vad vi hittar på. Hade varit kul att åka till Ven men då måste det nästan vara fint väder, annars är det knappt lönt. Får se vad vädergudarna bjussar på.

Jag har ju sagt att jag är ute och letar efter annat jobb så på tisdag ska jag till ett annat ställe och gå bredvid för att känna på hur det är och se om det kan vara något för mig. Inte alls säkert att jag får något där men ändå trevligt att se något annat. Ska bli spännande iaf.

Nu vankas nattning av den här trötta pappan. Sjön suger eller vad man säger. :)

4 kommentarer:

Alltid Rött Alltid Rätt sa...

Retar mig att jag aldrig åkte de där båtjävlarna trots 5 långa år i Malmö :)

Patrik sa...

Är väl inte försent än? :)

Alltid Rött Alltid Rätt sa...

Det är iofs sant :) Har funderat på malmöfestivalen men den verkar bli urusel i år helt utan internationellt kända och bra band. Undra varför?

Patrik sa...

Kapten Röd tänkte jag kolla upp iaf :) Band of horses är rätt kända :)