26 juli 2010

Måndag igen.

Det var ju värst vad dagarna tickar på. Men det är väl så när man väl börjar jobba igen och ekorrhjulet snurrar på. Helgen gick till att jobba så det är inte så mycket att orda om. Idag har jag också jobbat men jag var bara med till Fågelparken som ligger vid Påarp. Var rätt trevligt där även om man inte fick se så mycket djur när man har brukare med sig. Ska nog ta med mig familjen dit någongång snart iaf, tror barnen skulle uppskatta det.

Imorgon är jag ledig (yey!) så då bär det iväg till Fru Jepps för lite grill och fika. Var ett tag sen vi sågs (Hoffmaestro tror jag) så det är på tiden nu. Det ser jag fram emot. Nu tänkte jag se Sebbe och se om den kan vara bra. Är ju inte så glad för svenska filmer men ibland kan dom få till det. Kick-Ass var helt ok iaf (vad nu det hade med saken att göra) :)

Inga kommentarer: