04 juli 2010

Nehe!

Det blev inget Tomteland idag som planerat. Jolin var rätt pigg imorse men det märktes snart att hon inte skulle roka åka. Så det blev till att stanna hemma istället. Dock börjar vi alla bli rätt rastlösa här hemma så det kommer bli en lång dag idag.
Imorgon blir det utflykt iaf och det ser hela familjen fram emot. Hem till hjärtemamman och umgås med hemme och M. Hoppas han bjussar på en islatte då.

Igår åkte jag ner på stan och tittade på Helt Off. T ville inte med och barnen sov så jag gick själv. Men det var helt ok att göra det. Dom var riktigt bra igen och denna gången hade dom med sig Timbuktu så det blev sväng på hög nivå. Än sålänge denna sommaren så har jag gått på fler konserter än jag gjort på flera år. Och jag hoppas att det blir fler innan sommaren och semestern tar slut. Musik är ändå en väldigt stor del av mitt liv och måste också bejakas.

Nu blir det kaffe på den varma altanen.

Inga kommentarer: