01 juni 2009

1 JUNI!!!



Idag är det sommar för nu har månaden börjat bli juni. Enligt Gyllene Tider är det Juni, Juli, Augusti som gäller. Är inte sommar = Ernst Kirchsteiger också eg? :D Man kan nästan tro att det är sommar ute när man tittar ut. Härligt. Bara tre veckor kvar att jobba sen blir det semester. Det ser jag fram emot. Vi har så många roliga planer på vad vi ska göra. Ska göra en lägenhetsswap v27 med hjärtemamman som bor i Norrtälje. En resa med Viking Line till Åland är redan inbokad och så ska vi försöka oss på ett besök på Junibacken också. Man vill ju inte planera in för mycket för då känns det bara stressigt. Kolmården ska vi klara av i v26 och så gifter sig min syster i v29 också. Så semestern ser jag fram emot :) Vad jag däremot inte ser fram emot är denna jobbeveckan. Ska vara på jobbet varje dag denna veckan. Jobbar alla dagar utom onsdag och torsdag på schemat men så har vi ett obligatoriskt möte på onsdagen och en läkemedelsutbildning på torsdagen. Kunde ju inte planerat in det sämre. Men men, bara intala sig att semestern är på gång så man får försöka stå ut ändå. Värst är det ju för T som får ta hand om barnen så mycket. Jobbar bara kvällar denna veckan förutom lördag. Klockan är 9 och jag är fortfarande inte direkt hungrig men nått ska man väl ha i magen. Blir nog inte bacon och äggröra idag för igår stod det mig upp i halsen. Keso med grädde kanske? Hmmmm.

Inga kommentarer: