16 juni 2009

Skönt.





















Så skönt omslag :P

Skönt är väl mitt ord idag. Skönt att komma hem i tid. Skönt att bara jobba en dag till innan det är semester. Skönt att jag är ledig imorgon. Rätt skönt att leva med. :)

Var och pratade med min chef idag för min prövotid går ut sista juni och jag är på semester då. Hon frågade lite om hur jag trivdes och om jag fick jobba kvar så undrade hon om jag ville det. Sen sa hon att hon inte hade hört något negativt om mig men hon ville ändå kolla runt lite bland mina arbetskamrater hur det var att jobba med mig. Jag har ju hela tiden känt att klart jag får vara kvar men just när hon säger att hon ska kolla runt lite innan så blir man ändå lite nervös. Tänk om jag jobbar min sista dag på torsdag? Jag kanske inte har något jobb efter det. Hjälp isf!! Jag tror ju dock att det inte är några problem men man ska ändå inte vara helt säker. Har ju hänt en hel del på jobbet det senaste halvåret så ingenting är omöjligt. Sköter man sig inte så är det dörren direkt.

Idag åt jag en del godis igen på jobbet. Börjar gå lite utför igen med dietandet. Fast det beror nog mycket på mig själv som inte planerar så bra. Var dock himla gott med två mackor med rödbetssallad och lite rabarberkräm. På torsdag ska vi grilla med jobbet också så då vet jag inte riktigt hur det blir med allt heller. Det får ordna sig på någit vis iaf.

Nu måste jag nog sova. Är nog jag som ska upp med Jack imorgon. Pust.

Inga kommentarer: