03 juni 2009


hahaha

Typiskt, youtube verkar trasigt just nu men annars hade jag lagt upp ett klipp. Kan ju inte vara någon som missat att Eminem fick en röv i ansiktet på MTV movie awards. Tyckte det var riktigt roligt. Dom säger ju att det inte är på riktigt, att det var uppgjort innan men jag vet inte. Så är det säkert.

Varit fram och tillbaka till jobbet idag. Rätt segt att sitta på möte i 3 timmar. Var en tant som pratade om att sortera sopor och hon hade en sån tråkig röst så det var svårt att hålla sig vaken. Fick dock en fin picknick ryggsäck av chefen som en sommarpresent. Jättesnällt verkligen!

Vet inte om jag ska läsa i boken eller fortsätta kolla på "Breaking Bad" eller om jag ska spela "Team Fortress 2". Eller om jag ska lägga mig. Hmmmmmmmmmm sicket elände!

1 kommentar:

therese sa...

hahaha! det var säkert inte uppgjort, han såg rätt pissed ut :-D :-D jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj