27 juni 2009

My little precious.



Så ser den ut min nya mobil. Känner mig verkigen som en fjortis som blir glad över en ny mobil men det kan inte hjälpas. Måste bara fylla den med lite musik sen så kan jag slänga min fejk-ipod eller ge den till T.

Hade en jättebra dag igår. Hade Jolins kusiner här hela dagen. Jolin var helt uppspelt. Jag köpte TVÅ!?! pooler som dom kunde bada i. En var tänkt till Jack men den var typ vattenspridare/pool i ett. Svårt att få varmvatten ur den eftersom man sätter på trädgårdsslangen på den. Den stora poolen blev jag tvungen att köpa en pump till för den var himla stor. Det är den som är på filmen under btw.
Klockan 17 gick vi till en fotograf alla barnen med familj. Tänkte ge min mamma ett familjekort i 60-års present. Var riktigt kul att bli fotograferad. Man kände sig lite vacker och speciell för ovanlighetensskull. Fick se resultaten idag och det blev en hel del fina bilder. Kanske kan lägga upp nått smakprov sen.
Kvällen spenderade vi hos min storasyster, fick lite god mat och så pratade vi lite. Blev rätt sent hem men Jolin var vid god mod hela tiden. Hon sov tom till 7:30 idag! WOW! Jack sov dock sämre och vaknade till vid 4 men fick lite mat då och somnade om till 5:30.

Ikväll ska min mamma ha 60-års fest så det kommer bli fullt hus. Blir nog rätt trevligt tror jag. Ska låna hit systerbarnens PS2 så vi kan köra lite Singstar! Det som är lite trist är att Promoe lirar på stan för 20 spänn. Velat se honom hela sommaren men det blir nog inget idag heller. Nångång så.
Nu ropar T på mig. Bäst att lyda.

Inga kommentarer: