19 juni 2009

Fri som en fågel.













Igår skrev jag ett jättelångt blogginlägg på min mobil men såklart startar den om sig helt utan anledning när jag nästan var klar så allt försvann. Min vanliga tur.

Nu är det stängt för semester!! Inte riktigt kanske men NU HAR JAG SEMESTER!!! Det är ju helt sjukt! 4v inget jobb! Gött.

Igår var jag hemma hos min avdelningsansvarig och grillade. Vädret var på topp och grillen varm. Så gott det är med grillat. Fick lov att synda lite men det är väl ok tror jag :) Blev rätt mycket fnissande efter några glas vin och försök till övertalning att jag med skulle dricka något. Drack bara Ramlösa (tråkig). Överlag var det väldigt trevligt men blev lite väl kackligt ju längre kvällen gick.

Fick reda på att jag har fast tjänst nu iaf. Känns väldigt bra det med. Hon var lite lurig min chef för hon ville prata med alla mina arbetskamrater först och fråga vad dom tyckte om mig innan hon kunde ge besked. Som tur var var alla positiva så nu är jag fast :)

Idag blir det midsommarfirande i Lund. Ska till Culturen och dansa lite. Bara vädret håller i sig.

Glad Midsommar!

Inga kommentarer: