02 juni 2009


Denna får mig att svänga på rumpan för tillfället.

Soligt ute idag med. Solen kommer säkert hinna ta slut innan min semester kommer. Iofs gör det inte så mycket för det är bara jobbigt om det ska vara så kvavt ute.

Igår testade jag lite "gamla" kläder för ville ha shorts på mig. Märkte till min stora förvåning att dom satt lösare än vad dom gjort innan. Efter en vecka med LCHF så märks det redan skillnad. Och det var varit rätt enkelt med. Ok, grillningen hos svär föräldrarna var lite jobbig men det var mest att jag blev sugen på ett iskallt glas med coca-cola. Rabarberpajen såg inte heller så dum ut men det gick bra ändå att stå över. Och nu när man märker resultat redan så är det absolut värt det. Får se om det fortsätter att vara så enkelt bara. En vecka är ju en fis i vinden.

Nu ska jag fylla på mp3-spelaren så jag har lite musik till tåget sen.

Inga kommentarer: