29 juni 2009

Sol vind och vatten.



Uj uj, denna värmen tar musten ur hela familjen. Vi orkar inte direkt ta oss för något. Fast det är rätt skönt när man har semester. Idag var vi dock iväg och shoppade lite kläder. Alla utom jag fick lite nytt. Gjorde inte så mycket faktiskt fast jag var sugen på ett par shorts som var en storlek mindre än jag brukar köpa. Satt helt perfekt. Riktigt kul! Denna vecka har vi verkligen semester från dietandet. Riktigt skönt att smälla i sig vad man vill men det kommer säkert som ett bakslag sen när man kommer hem.
T fick samtal idag från stället hon var på intervju på för någon vecka sedan. Dom ville träffa henne igen. Bådar riktigt gott men man ska ändå inte ropa hej innan. Det betyder isf att jag kommer spendera hösten hemma med Jack. Spännande, läskigt och kul på samma gång. Pratade med min chef idag och hon verkade inte så himla glad åt att jag ev inte ska vara på jobbet i höst. Men men, så är det.

Kvällen har vi varit hos syster och grillat och haft det mysigt. Mätt och belåten nu.

Min tur att gå upp imorgon så jag måste nanna nu.

Inga kommentarer: