05 juni 2009

Gött!



Sådärja, nu är en stuga bokad. 550:- för en fyra bäddars, dock utan toa men den ligger precis i närheten så det är lugnt. Känns skönt att det börjar ordna sig med Kolmården. Har kollat många olika boenden och antingen är det fullt eller så är det svindyrt. Bara inträdet till Kolmården kommer gå på drygt 800:-. Tur att Jack är gratis iaf.

Sen är det skönt att vi har kommit på vad vi ska ge mamma i 60-års present. Hoppas verkligen att hon kommer bli glad för den, men det tror jag.

Jobbehelg och nationaldag. Blivit tillfrågad att göra tårta till lördag. Ska se om jag får ihop det med planeringen på jobbet. Ska stanna i Lund till på söndag kväll sen åker jag hem. Ska bli trist att inte vara med familjen men jobba måste man ju.

Urk, disken väntar på mig, T står här och tjatar. Bästa att rycka in.

1 kommentar:

agneta sa...

ha en trevlig jobbehelg!!!
själv e jag ledig denna men nästa så...:(
o regnet bara öser ner....
kan man likabra jobba!!!