25 juni 2009

Why?!


Båda barnen vaknade innan 5 idag. Varför kan dom inte sova längre! Kolmården öppnar ju 10 så det är bara 5 timmar vi behöver slå ihjäl. T och Jolin gick iväg för att duscha, jag ligger i sängen och slöar och jack hoppar runt lite. Är väl snart dags att stiga ur sängen. Igår kväll blev vi lite sugna på nått gott för det luktade grill över hela campingen så jag åkte och handlade lite gott. Åkte in till Coop forum. Köpte en öl till mig där och självklart får jag visa leg! Va pinsamt! Det kändes också som att jag inte var 18 heller. Fick en sån konstig känsla som man kan få när larmet går i en klädesaffär. Känns som man är skyldig när man inte är det. Jaja ett minne iaf. :) kan rekommendera wich från ben & jerry. Var längesen jag åt något så gott. Var Iofs första gången jag åt ben & jerry glass så nu förstår jag hypen. Kaffe rekommenderas till. Priset på den gör ju att man inte köper den en gång i veckan direkt men ska man lyxa till det lite en gång är den perfekt. Nu ska jack få lite gröt. Sen ska vi packa ihop oss så smått.

Inga kommentarer: