29 mars 2010

Dagarna kommer, dagarna går.

Det är inte klokt att en hel helg har gått och att det snart är påsk. T har påsklov nu så det är skönt att ha henne hemma. Har hänt en del dom senaste dagarna så jag får väl dra en snabbrepris. Jolin fick öroninflammation i lördags så natten var rätt jobbig. Varit på bvc idag och det höll på att läka så det känns bra. Dock har hon fått nedsatt hörsel så det är lite jobbigt när man inte vet om hon inte hört det man säger eller om hon bara ignorerar. Fast det märks att hon hör dåligt för tv:n måste vara på högre volym än vanligt. Men det skulle gå över så småningom.

Jag var på Jonas Gardell med svärisarna i lördags med. Kan inte säga annat än att det var skitbra. Förstår inte att han alltid kan vara så bra . Tror inte jag har sett någon dålig show med honom. Såg att han kommer till Lund i oktober så vi får se om jag inte går igen. Rätt sugen på det faktiskt.

Klockan har ställts om till sommartid vilket är skönt för nu är det ljusare både på morgonen och kvällen. Dock var det inte så skönt att börja jobba 7:00. Då var klockan bara 6:00 eg och väckarklockan ringde vid 5-tiden. Tyckte klockan ringde väldigt tidigt och sen visste jag inte om mobilen ställt om sig själv så jag fick gå upp och kolla andra klockor och försöka räkna ut att det faktiskt var rätt. Var väldigt nära att ställa om klockan en timme till eftersom jag tyckte det var lite tidigt.

Blir jobb till kvällen idag igen och sen får jag vara ledig en dag iaf. T ska åka till Ullared imorgon med sin syster och mamma så jag och barnen får väl hitta på något. Kanske en sväng till morfar? Vi får se.

Inga kommentarer: