07 mars 2010

Dagen efter.


Även om jag fick ligga längre än resten av familjen imorse så var det den tröttaste morgonen på länge. Dock var det längesen jag la mig vid 00:00 med. Vi var ju och såg "Alice i underlandet" igår. Jag vet inte riktigt än vad jag tyckte om den. Filmen var inte sådär superbra som jag ville att den skulle vara och den var inte heller dålig. Depp spelade bra som vanligt och Helena Bonham Carter var jättebra som Red queen men sen tyckte jag inte dom andra spelade så bra. Men den var ändå bra gjord och Tim Burtonsk men inte sådär TimBurtonsk som jag gillar. Ja, jag vet inte, kan vara att det är Disneys fel att den inte var bra :)

Idag är det jobb igen så det är bara att passa på att ta det lugnt nu på fm. Är visst Vasaloppet så det borde man väl titta på eg. Fast varför? Kollar jag inte på OS så känns vasaloppet rätt menlöst med. Nä, tacka vet jag kaffe!

Inga kommentarer: