21 mars 2010

Dags å jobbe!

Det blev 10 minuter Millenium igår och sen blev jag så trött så jag gick och la mig istället. Får se på någon repris sen istället. Var lite svårt att sova för man var rädd att någon skulle vakna och må illa. Som tur var så sov barnen utan avbrott till 6 så det var väldigt skönt. Sen fick jag sova lite längre så jag gick upp närmare 8. Så jag hoppas man kan avblåsa att vi har magsjuka hemma, men man ska inte ropa hej...

Idag är det jobba hela em som gäller och sen hem och sova igen. Solen skiner härligt så det är lite synd att man måste jobba. Resten av familjen skulle iväg och titta på någon påskutställning så jag hoppas dom klarar sig utan mig. Tror jag inte är några problem. Börjar bli dags att sminka sig och så innan jobbet. Ha en skön söndag alla!

Inga kommentarer: