07 maj 2009

Äntligen fredag!

*gäsp*
Sitter på tåget på väg till jobbet och försöker hålla ögonen öppna. Nästan mission impossible. Skulle säkert kunna sova lite på tåget men jag är rädd för att jag kommer missa stationen jag ska av på. Jag planerade dåligt så jag inte "hann" göra kaffe. Hade varit riktigt gott.
.
Knyttarna igår gick ganska bra. Blåste en del så det fanns ju risk att få ett träd i huvudet, men vi klarade oss. Jolins kompis mamma höll i det igår. Hon är lärare på högstadiet så när hon pratade om djuren så kändes det som att hon pratade med en högstadieklass. Inget barn orkade lyssna direkt inklusive Jolin men det var bara till Jolin som hon sa att hon skulle vara tyst. Jag blev smått irriterad, vafan lixom, dom är barn!
.
Anyway, det är fredag och jag är ledig hela helgen. Fan va gött! Nu ska jag äta min macka och halsa min mjölk ur flaska.

2 kommentarer:

Hjärtemammas sa...

men det är inte fredag!!

Wannabe sa...

haha nu såg jag det :-D nej, det är visst intre fredag men det känns som det när du nu ska vara ledig hela helgen :*