10 maj 2009

*host host*


Det är sån här musik som gör mig på gott humör! *svänga på rumpan*

Vi var på loppis idag i Hässleholm. Tokmycket folk! Herregud vad folk kan göra för skräp. Ok, man kan säkert göra en del fynd men det finns ju en anledning att folk har gett bort det i första taget. T kom hem med en del nytt iaf.

Imorgon är det dags att jobba igen. Vet inte riktigt hur jag ska palla med det men jag har inte råd att vara hemma. Sjukt men sant. Dessutom ska en person gå bredvid mig imorgon så det gäller att vara trevlig och sådär. Frågar ni T om jag har varit det dom senaste dagarna så har jag nog varit allt annat utom det. Antar att när jag inte får sova så blir jag som ett bi. Får noll stubin och orkar inte med tjat. T tycker att jag ska sluta tycka synd om mig själv och istället bjuda till lite. Det är så lätt att säga, hon har aldrig varit en förkyld man så hon vet inte vad hon pratar om :) Om bara den här jobbiga halsontet kunde ge mig sig så vore jag glad. Har börjat sätta sig på rösten nu också så jag låter som en hes höna eller nått. Har googlat lite på halsont och den enda trösten man får är att det går över av sig själv. Tack för den! Hade ont i mitt ena öra inatt med så jag misstänker att jag kanske har en öroninflammation. Får se hur det går inatt, jobbigt att inte höra nått på ena örat. Nä, nu måste jag bli lite mer positiv och bjuda till lite!

God natt!

Inga kommentarer: