14 maj 2009


Undrar hur många gånger om dagen det här leendet får mig att le tillbaka? :)

Idag har jag gett mig på att göra en frappe. Den blev alldeles för söt! Typiskt. Får minska på sockret till nästa gång. Tog en bild på den iaf så man får se hur den ser ut iaf :)

Väldigt fin iaf :)

Ikväll ska T ut på musikal med syster Sandra. Skönt för henne att få göra något själv. Hon har gått här halva em och piffat till sig. Kul och se tycker jag :)
Har fortfarande en jobbig hosta som inte verkar vilja gå över. Tredje natten på soffan nu. Skönt för dom andra att slippa höra mig hosta och snarka.

Nu är det FF! :)

2 kommentarer:

agneta sa...

ha det nu så trevligt när du får ff!!!:)
såna där leenden får en alltid o le tillbax...
har vi ett nytt fikaproffs på g eller??
kramiz på dej!!!

Patrik sa...

hehe jadå det kommer han nog bli :)