05 maj 2009

Seeeeeg.




Idag känner jag mig väldigt seg. Jag ska vara en svennebanan och säga att det beror på vädret. Fast jag vet eg anledningen. Jolin kom in till oss och ville sova i sängen. Det brukar bli väldigt trångt och varmt så jag gick och la mig i Jolins säng. Kom på att den nog var lite för kort så jag fick ligga böjd med benen. Inte riktigt skönt men vad gör man? När dom andra gick upp gick jag och la mig en stund i våran säng. Skönt att somna om lite.

Lyckades skaffa mig ett Spotify-konto idag. Lite intresserad vad det kan vara för något. Jag inser själv att jag måste testa allt som är "inne". Twitter, Facebook, Bilddagboken och nu en blog. Aja, man vill ju inte vara sämre än någon annan :)

Måste bara rekommendera "The big bang theory" för dom som inte sett den serien. Så otroligt nördig och det värsta är nästan att man känner igen mycket dom refererar till så jag funderar på om jag också är lite nördig eg? Fast det gör inget tycker jag :)

Igår var jag och käkade med mina arbetskamrater. Jättegod mat var det! Jag åt moussaka som smakade mumma! Blev rätt tidigt hem för stället stängde 22 men det var rätt skönt att komma hem i tid. Många goda skratt blev det men många var trötta inklussive mig så mot slutet var det lite gäspigt.

Nu är det dags att sminka sig och göra sig iordning för en arbetsdag.

1 kommentar:

Wannabe sa...

meh, jag skulle ju blogga om BBT :-D för jag är ju också en nörd haha