04 maj 2009

Go´morron Sverige plingelingeling.



Vilken nostalgi! Kommer ihåg när man satt spikad framför tv:n och väntade på att det skulle börja. Det bästa var ju barntävlingen med stjärnvinsten. Jag kommer ihåg en gång när det var en som vann stjärnvinsten och vann en dator. Jag blev så avis!! :)

Igår kväll kom Fru Åström hem till kaoset. Har inte direkt saknat henne för det har gått så bra med barnen. Var ändå skönt att hon är hemma igen. Jag sa till henne att jag har startat en blogg och då undrade hon på en gång om jag har lagt upp bilder på barnen. Ja tyckte jag och så fick hon en konstig min och sa att jaha det är kanske inte så bra. Vaddå, jag har facebook, bilddagboken där det också finns bilder så om nu någon vill sno dom så är det inte så svårt ändå. Jaja.

Natten har varit lite orolig, barnen har vaknat till höger och vänster mest hela tiden känns det som. Men när jag säger det till T så säger hon att jag har sovit hela natten.

Idag ska jag ut med mina gamla jobbarkompisar och äta grekisk mat i Klippan. Ska så skitskoj att träffa alla igen. Vi träffas lite för sällan tycker jag men det är svårt med allas scheman och så.

Nu skriks det i köket, frukost nästa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallå. Om man behöver bli sparkad på för att stiga upp så kan man inte precis påstå sig vara vaken från början?

Hjärtemammas sa...

Är du oggig PattAFfe?
Kommer du ihåg superted, eller var han på sköna söndag?