22 maj 2009

På väg hem.


Åker tåg igen men nu är det sista gången på några dagar. Så skönt! Haft en stressig dag på jobbet så jag sitter och nickar till här. Fick reda på all Jolin fått vattenkoppor. Äntligen känns det lite som samtidigt som jag tycker synd om henne. Jag hoppas hon inte får några större besvär av det. Chansen att jack får koppor är nog rätt stor. Lika bra att han får det men det kommer säkert att bli en jobbig tid framöver. Snart öppnar netto i perstorp. Skitbra att det blir lite konkurens mellan affärerna här, så himla dyrt att handla. Bra att dom har billig frukt och sånt med. Jag är så himla sugen på godis idag. Kan kanske bero på att jag inte ätit så mycket idag heller. Får se vad jag får med mig hem från affären. T är ju mer lchf än jag är så hon äter inte godis mer. Dumt att fresta henne. Dags att stiga av!

Inga kommentarer: