19 maj 2009

Soft.


Sitter på balkongen och har det skönt i det fina vädret. Precis ätit pannkakor och väntar på att kaffet ska bli klart. Jolin blåser bubblor och jack försöker fånga. Jag läste ut flickan som lekte med elden igår. Hann precis ska ihop boken innan jag skulle stiga av tåget. Gick från tåget och direkt till biblioteket. Med min vanliga tur så hade dom inte sista boken inne. Lånade lite annat iaf. Kom på att jag sa något dumt igår. Det var en på jobbet som frågade om n hade slutat för dagen och jag svarade: ja, det har hon det lilla ludret. Det bara slank ur mig! Jag sa det och gick och jag hörde hur hon andades in snabbt. Hon blev lite chockad tror jag. Får se om jag får stå till svars. Var inte alls meningen att låta som jag gjorde. Nåja, känd för att inte vara så bright ibland. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men janos!!! det trodde jag inte om dig. Vad jobbar du med nu för tiden? Hälsa frun. //Anne Catrine p.s Stefan hälsar