24 maj 2009

Jobbiga ungar.


Jag var ute en sväng med Jolin på em. Skönt väder ute och så. Jolin ville gunga lite så vi gick till gungorna. Efter en stund dyker det upp en liten pojke vid gungorna. "jaha, nu vill han säkert att jag ska putta på honom" tänkte jag. Mycket riktigt, efter nån minut börjar han mumla lite. "putta fart på mig". Låtsades att inte höra vad han sa. Men han höjer rösten mer och mer och till slut skriker han "putta på mig!". Ok, han tittade inte på mig när han skrek men jag hade fullt upp med att putta på Jolin. Efter en stund gick han när han inte blev påputtad. Gjorde jag fel som inte puttade på? Jag funderar mest på var föräldrarna var. Jag har ingen lust att stå och putta på halva gårdens ungar. Jag är säkert fånig men vill jag inte så vill jag inte! :)

Åt en jättefet kvällsmat. 1dl keso blandat med 3msk vispgrädde och lite keso. Uäk! Det funkade dom första skedarna men sen blev det för mastigt. Bara tanken på det gör att jag klöks. Huvva. Imorgon är det lönedag så då blir det till att fylla på kylen med massa feta saker. Förstår inte hur man kan gå ner genom att bara äta massa fett men tydligen fungerar det. Vi får se hur det blir. Mitt sötsug tycker jag nog har blivit mindre iaf. Nu gäller det bara att styra händerna så dom inte går i sina gamla banor och tar godis så fort skålen står framme.

Min tur att stiga upp imorgon så jag måste sova nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

uäääk! Vilken äcklig diet! Men bara för att den är äcklig så funkar den säkert! Blir du bara av med sockerberoendet så går det nog som en dans.. Är själv sockerberoende tyvärr. Ha en bra dag! Mvh Camilla från björklunda