04 juli 2009

Bränd!



Dock inte jag på bilden :)

Vi åkte med svärföräldrarna till Ängelholm och badade idag. Trodde vattnet skulle vara iskallt men det var nästan ljummet! Så det var inga problem att slänga sig i. SÅ skönt var det. Första doppet i havet för Jack också och han älskade det :) Jolin badade mest av alla iaf, hon gillar verkligen att bada. Smarta jag smörjde inte in mig så nu svider det skönt över axlarna. Men det var det värt :) Får se hur det går att sova inatt.

T fick jobb igår!!! Så himla kul för henne. Så om 5v börjar hon och jag ska vara hemma hela hösten. Känns lite läskigt men det ska bli himla kul med. Bara vi får en lgh snart så Jack kan börja på dagis till våren sen. Kollat lite på att köpa i Lund men det är ju hopplöst. Ska se om vi kanske ringer till Akelius och kollar om dom har något.

Nu ska jag snaska vidare på vårat snarre.

Inga kommentarer: