15 juli 2009

Slutet gott allting gott?



Såg precis klart på Harper´s Island. Var riktigt spännande in i slutet men jag känner ändå att jag blev lite besviken på det. Vet inte varför. Hoppas verkligen inte dom ska förstöra allt och göra flera säsonger bara för att en serie är poppis. Titta bara på Prison break och Lost. Skulle ha slutat för längesen tycker jag.

Har haft en wunderbar eftermiddag vid Finjasjön. Var riktigt blåsigt och regnet hängde i luften men det måste ha varit vårt sällskap som gjorde att solen daskade bort all blåst och moln och sken gott på oss. Tack så mycket vänner! Ses väl snart i Boda Borg? :)

Imorgon blir det Lund och antagligen ett dopp i havet. Jag och T ska ju på min systers bröllop och tar tåget på Fredag till Västerås medans barnen ska vara hos m&m plus T:s syster. Ska bli riktigt skönt att vara ensamma på tåget flera timmar. Antagligen kommer vi bara sitta med varsin bok och knappt prata med varandra men ska bli skönt att slippa bli avbruten i sitt läsande. Kanske pratar vi lite med varandra ändå, vem vet :) Min Mons Kallentoft lär inte räcka hela resan fram och tillbaka men jag vet inte alls vad jag ska läsa efter den. Några bra tips?

Inte min sovmorgon imorgon=schlafen now!

2 kommentarer:

Mysen sa...

Eftersom du verkar så inne på spänningsromaner så rekommenderar jag Roslund & Hellström eller Peter Robinson. Själv läser jag Igelkottens elegans just nu och gillar den mycket efter 100 sidor iaf.

Patrik sa...

Ja Roslund har jag läst alla utom den senaste, väntar på pocket :) Peter Robinson har jag fingrat på innan så jag kanske ska kolla in honom.