20 juli 2009

Oh my!

Nu har vi landat i Lund och ska vara här till lördag. Ska bli rätt trevligt tror jag. Dock kommer jag ju jobba vissa dagar men nått annat ska vi väl hinna med också.

Jobbat min första dag idag och kan säga att jag var helt slut i fötterna när jag kom hem. Hann inte sitta en endaste sekund. Självklart fick jag jobba med en sommarvikarie som jobbade sin första dag idag. På det fick jag i uppdrag att samla ihop pengar till fotvård. Människan jag skulle prata med var på möte och fotvårdaren ringde stup i kvarten och ville ha pengar. Lite jobbigt. Dock var det kul att träffa några som hade tänkt på mig under veckorna. Sånt värmer.

Nu ska jag sova, min sovmorgon imorgon men vi tog ju med tvättkorgen hit för vi har tvättid imorgon 7:00. Antar att jag måste upp och hjälpa till då.

God natt!

Inga kommentarer: