11 juli 2009

Min outfit.


Duger det här till ett bröllop?

7 kommentarer:

agneta sa...

du e såååå fin i det!!!!!:)
duger jättebra....
när e det bröllop???

Wannabe sa...

apselut!

Anne Catrine sa...

Du är helfin ju :) hoppas ni får en skön sommar och att du njuter av din pappaledighet när du kommer så långt :)
ha det bäst och hälsa så gott

maja sa...

Duger jättebra! Gött mos =)

Hjärtemammas sa...

Men patis!! Så stilig du är, jag tycker dock du ska ha anda skor.. typ Hoppatofflor eller nåt hihi

Hjärtemammas sa...

haha måste bara säga, du vet när man ska skicka en kommentar så måste man ju bekrfäta genom att skriva av några bokstäver som kommer i en ruta. När jag gjorde det nyss fick jag bokstäverna fissex!! Varför gjorde ja ginte en skärmdump hihi

Patrik sa...

Fissex! :D Jag har inte råd med nya skor så det får bli dom eller mina sandaler. "Sandaler minsann, fint som kattskit i vällingen"! haha