11 juli 2009

Dressed for sucess.



Såhär fin är väl tanken att jag ska vara på Ullis bröllop, tror jag :) Dock lär det inte bli så. Ska iväg idag och kika på kläder till bröllopet. Blir väl att man kollar in Dressman och Kapp Ahl typ. Kom på igår att jag har massa skjortor som jag sett på gamla gubbar på stan. Klär jag mig som en gammal gubbe? Fast det är klart, är man över 30 börjar man bli lite gubbe. :)

Igår var jag inne till jobbet en sväng och lämnade in min ansökan om pappaledighet. Hade haft ett samtal med min chef innan som inte var så upplyftande så jag var lite nervös. Men det behövde jag inte vara visade det sig. Verkar som att det kommer lösa sig OCH att jag får jobba mina helger. Jättebra att få in lite extra pengar utan att ta ut dagar. Så det blir 4v jobba sen ledig aug-dec. Not bad, not bad at all!

Nu ska jag slänga i mig mat så åker vi till Dressman sen!

Inga kommentarer: