27 juli 2009

Skön dag idag.

Idag fick jag ett spontanryck och föreslog för familjen att vi skulle åka till Skånes djurpark. T var inte helt på från början men gav med sig. Vädret var på topp, fick några stänk men annars uppehåll. Dom hade byggt om lite på barnens zoo så nu kunde man gå in med barnvagn (ett måste). Man fick klappa massa djur med, kalvar, marsvin, kaniner, får osv. Riktigt trevligt. Barnen höll sina humör uppe vilket gjorde att föräldrarna följde samma spår. En toppendag helt enkelt!

Sen måste jag tacka A-C och S för det helt oväntade kortet jag fick. Det satt på kylskåpet och jag upptäckte det idag. Var ett recept på en soppa och det stod på franska på det. Undrade varför T hade satt upp ett franskt recept på kylen men sen sa hon att det var ett kort till mig. Blev jätteglad för kortet iaf, tack igen! Längesen vi sågs!

Avslutar med en låt som gått varm i lurarna på väg till jobbet. Skulle kunna ha den på repeat i flera timmar. Så skön känsla i den och bra vocals :)


3 kommentarer:

Hjärtemammas sa...

Det här var mer din layput på bogg patis, lite bajsbrun :D kram

Patrik sa...

Mer diarré :D

Anonym sa...

Hejsan! Kan du inte franska? trodde ju vi ju :) Just nu är vi i sthlm har sett sonen göra beriden högvaktsbyte. Ha det gott och hälsa T. kram Anne Catrine och Stefan