18 juli 2009

Skönt och stressigt!


Sov riktigt gott inatt trots att vi sov på madrasser på golvet. Inget barn som ville ha välling eller någon som var ledsen. Dock saknade man lite gos på morgonen. Låg och drog oss över en timme iaf, skönt att kunna ta det lugnt.

För tillfället börjar det dra ihop sig till bröllop. Känns som alla springer runt här som yra höns. Man börjar nästan bli lite pirrig också inför vad som komma skall. Är ändå en speciell dag idag. Väntar bara på att duschen ska bli ledig så är det min tur att göra mig vacker. Om det nu går :)

Hade tydligen gått bra med Jack inatt. Hade vaknat en gång och sen sovit till 6:15. Det gör han bannemej inte hemma. Hoppas det håller i sig när vi kommer hem sen :) Dock börjar jag ju jobba på måndag så det blir väl T som får ta vissa mornar. Det som är skönt är att vi ska bo i Lund hela nästa vecka så jag inte får så långt till jobbet. Ska bli kul att få känna av hur det kommer vara att bo i Lund. För nångång ska vi dit iaf!

Nu kom T så nu är det min tur.

Inga kommentarer: