19 juli 2009

Det blev en Jansson!


Igår var vi på bröllop och det var riktigt trevligt och lyckat. Vi i familjen sjung en liten sång och jag tror den blev uppskattad. Vädret var på topp, tror jag hann bränna mig lite i pannan tom. Maten var god för att inte tala om tårtan. Det var nog den godaste tårta jag ätit någonsin. Var lite vit choklad och nått annat mums i den. Grattis igen syster, det blev en Jansson! :)

Idag ska vi pallra oss hemmåt. Ska försöka läsa lite mer denna gången. Tyckte det var lite jobbigt att läsa på X2000, gungade lite otäckt.

Nu ska jag brygga mig en stor skåne rost. Man måste ha med sig eget kaffe hit, Gevalia funkar ju inte :)

1 kommentar:

Fru Jansson sa...

Tack bror! Vad kul att ni hade det roligt och gillade maten. Tårtan var gudomlig! Åt en stooor bit helt själv på söndagen när vi städade. :)