11 juli 2009

Harper´s Island.



Jag måste bara rekommendera "Harper´s Island". Det går tydligen jättesent på tv4. Riktigt trist att en så bra serie antagligen missas av jättemånga. Man kan nog beskriva serien som "I know what you did last summer" fast fånigare. Låter kanske inte så bra men den är rätt spännande ändå. Jag är ju en sucker för tv-serier så denna ska vi nog se klart rätt snart.

Jag är iaf riktigt nöjd med mina klädinköp idag. Jag tog tre plagg, kom i dom (helt otroligt!) och sen var jag färdig. Klar på 5 minuter typ. Sånt gillar jag. Hatar när någon ska hjälpa en och det blir alltid för smått när dom tar fram något. Sen blir man svettig och irriterad. Nä, in och ut är min melodi :) Vet inte om det passar med gympaskor till men det struntar jag i!

Snart dags att sova, min tur att gå upp imorgon. Får se vad morgondagen har för något att bjuda på.

Inga kommentarer: