09 maj 2009

Inte så dumt ändå.


Min feber sitter i lite fortfarande. Det märks att man har feber för kroppen hänger inte alls med. Hatar dock att ta piller men jag måste nog om man ska orka med.

Idag var vi iaf iväg hela familjen på loppistur. Hann med tre ställen, T köpte en sak på varje ställe. Jag hittade inget direkt men det var skönt att komma ut lite ändå. Blev glatt överraskad att det inte blev så många utbrott och sånt. Det ballade väl ur när Jolin bet mig i benet helt utan anledning. Förstår inte varför hon gör så och när man frågar så svarar hon inte heller. Inte första gången det händer heller så vi får se hur man ska lösa det.

T har ett Americas next top model-maraton och jag har spelat en del left 4 dead och Team Fortress 2 ikväll. Somnade till någon timme på soffan med. Behövdes verkligen för jag var helt slut efter vår utflykt. Hoppas näsan inte korkar igen så mycket inatt så man kanske får den behövliga sömnen.

Börjat läsa på "Flickan som lekte med elden" också. Den är inte alls lika seg i början som "Män som hatar kvinnor". Kanske denna kan vara bättre då? :)

Nu vankas sömn.

Inga kommentarer: