25 maj 2009

Måndag igen.


Glad Jolin som bakar.


Knådar chokladbollssmeten.

Måndag och jag är ledig. Så himla skönt att vara hemma och vara med familjen lite. Jolin var sugen att baka lite idag (vill hon varje dag iofs) så hon fick välja själv och valde chokladbollar. Dom står och lockar i kylen men det är nog första gången i mitt liv som jag inte känner något sug av att smaka på någon. Underlig känsla men väldigt skönt. Gjorde jättegoda biffar idag av nötfärs, grädde, ägg och kryddor. Blev supergoda. Sen lite vitkål som man kokat lite mjuk och sås gjord på fettet i pannan från biffarna plus grädde, vatten och lite philadelphia. Supergott! Mätt är man med utan att vara sugen. Kan verkligen rekommendera LCHF. Stora provet kommer imorgon då jag ska jobba igen.

Nu vill Jolin hoppa hopprep med mig, bara att ställa upp. :)

Inga kommentarer: