06 maj 2009

Kan ni hajpa så kan jag det med!

Andreas Grega. Lägg det namnet på minnet för han kommer nog bli rätt stor. Det säger iaf Ken Ring :) Han sjunger med på en låt på nya Promoes album som är riktigt jävla bra! Går att ladda hem en låt med honom på Looptroop Rockers sida Gillar den också skarpt.

Något annat jag också gillar skarpt är Spotify. Det är så skönt att bara kunna söka på i stort sett all musik som finns och sen spela upp det. Slippa tanka hem en massa osv. Hade varit helt underbart att kunna ha det på sin mp3-spelare med. Fast hm, då behövs ju ingen mp3-spelare.

Jag håller tummarna på att det blir uppehåll ikväll för vi ska ut med knyttarna i skogen. Rätt trist att sitta ute och fika och gå runt när det regnar. Ja jag vet, finns inga dåliga kläder bla bla men det är ändå trist!

En annan sak som jag har börjat reta upp mig på lite är att jag har hittat T:s inte-stänga-locket-på-toaletten grej. Hon byter aldrig toalettrulle när den är slut! Istället ställs det en rulle på handfatet istället. Riktigt irriterande tycker jag!! :)

Mellistime med Jack!


Promoe - Mammas Gata ft. Timbuktu, Supreme & Grega

Lööööv it!!

1 kommentar:

Wannabe sa...

vaffan vaddå aldrig? bara för att jag inte gjort det de senaste två gångerna så betyder väl inte det aldrig. Okej, kontring: gamla strumpor på vardagsrumsbordet WAY mer irriterande!!!!