31 maj 2009


Så ser nästan mitt hår ut iaf :P

4:50 PIP. Då tyckte Jack att det var dags att vakna och stiga upp. Tyckte inte jag riktigt så till 5:30 lyckades jag ligga och dra tills Jack började bli otålig.

Idag är det mors dag. Får försöka komma ihåg att ringa mamma då. Var och handlade på den lokala ICA igår. Det stod en blomförsäljare utanför och Jolin älskar blommor så hon gick runt och luktade på dom.
Får det lov att vara en blomma i dag?
Nää, hon vill bara lukta på blommorna.
Det är ju Mors dag imorgon.
Mmm, Äh det är överskattat.
*grumpy*

Jag är lite anti alla dagar som man "måste" handla massa saker på. Typ alla hjärtans dag, halloween och sånt. Tycker det är fånigt. Visst, det blir ju uppskattat om man handlar en blomma men tycker inte att det ska vara påtvingat, man får väl själv bestämma när man vill handla en blomma. Nu händer det iofs inte så ofta att jag handlar en blomma därimellan alla daga man måste. Kanske ska skärpa mig :) Får se om det blir någon blomma idag iaf.

2 kommentarer:

Anonym sa...

blev d någon blomma idag??

Patrik sa...

*harkel* näe. :)