08 maj 2009

Slut som människa?


Idag är jag verkligen helt slut i hela kroppen. Orkar knappt hålla ögonen öppna och armarna bara hänger. Ingen energi alls idag så idag blir det nog inte så mycket gjort (som om det brukar bli det).

Tänkte ta mig till biblioteket innan jag hämtar Jolin på dagis. Såg att nästa bok med Stieg Larsson fanns inne som pocket. Perfekt att ha med sig på tåget. Skulle låna den boken för några dagar sen men då var det en gubbe som precis hade tagit det sista exet! Jag blev lite sur så jag fick tröstlåna en bok som var jättetråkig. Så nu har jag bara tänkt att jag vill läsa Stieg Larsson hela tiden så ingen annan bok har verkat intressant. Med min vanliga tur hinner säkert någon före mig idag med :)

Idag lyssnar jag mest på gammal "depp-musik" från förr i tiden. Känns som man är på sånt humör idag. Fast jag får inte lyssna så mycket för T för hon tycker att hon har rätt att ha tyst när Jolin är på dagis. Jag som hatar att ha det tyst. Svårt att kompromissa men det har nog varit lite tyst någon halvtimme iaf. Det får räcka! :)

Urk, nu piper tvättmaskinen och säger "häng upp min tvätt förihelve!". Bara att lyda order!

1 kommentar:

Wannabe sa...

ja, oj vad hängd tvätten är...........................................................................................