17 maj 2009

Rast!


Känns som att jag bara hinner blogga när jag har rast. :) godis och en bok är inte helt fel. Det har varit repris på melodifestivalen nu på dagen. Har tittat till lite då och då plus sett snabbreprisen. Herregud vilka dåliga låtar! Sveriges låt är en skandal och resten var inte speciellt bra heller. Typ 15 shakira kopior och nån ballader man host innan. Känns bara som att det är en enda stor reklamkampanj på alla artisters kommande skivor. Jag är iaf glad att jag valde soffan istället för melodifestivalen. Idag går jag på reservkraft. Verkligen ingen energi. Och massa godis hjälper ju inte till direkt. Jag har iaf bakat krabelurer idag på jobbet. Blev uppskattat tror jag. Ingen som klagat iaf, brukar dom vara bra på annars. Saknar mina gamla arbetskamrater bara. Gillar dom jag jobbar med nu men det är för lite urflippande. :) nu ska jag sjunka mer i soffan med min bok. Snart slut ju. Irriterar mig på att paolo roberto är med i boken som sig själv. Nåväl.

Inga kommentarer: