19 maj 2009

NU rullar det!


Det jag pratade om i förra inlägget om att datorn kanske var trasig var värre än jag trodde. Trodde mest att det var att starta om datorn och sen var det klart. Icke då! Höll på hela kvällen igår och svor och hade mig. Har fortsatt idag och till slut fick jag snurr på det. Fick dock installera om windows och det medför en massa merarbete. Typ installera alla program igen. Drivrutiner och sånt. Dessutom hittar inte datorn den hårddisken med all min musik på. Thank god for Spotify!!!

T är iväg till en skola som hon jobbat på innan. Jolin är på dagis och jack har precis vaknat hör jag. Värst vad tiden går när man håller på här.

Vi tittade på säsongs avslutningen på Grey´s igår och jag gick och la mig när det var 20 minuter kvar! Hur smart får man vara. Men jag var så himla trött. Men jag antar att iz dör, hon ville ju inte vara med mer. Nä, nu är javat klart och Jack ska ha mellis.

Inga kommentarer: