05 maj 2009

Snurrigt



Kvällen på jobbet blev minst sagt snurrig och stressig, men vi lyckades snurra ut det till slut.

Köpte mig en mocha latte på espresso house innan jag gick på tåget för jag tyckte jag var värd det. Tror att han glömde hälla i choklad i den för den smakade inte som den brukade. På tåget var det en sur konduktör med. T ringde mig och undrade var alvedonen var för Jack verkar ha ont i tänderna. Tydligen satt jag i en tyst kupé så han snäste till och sa att jag inte fick prata där och pekade på en skylt. Jag menar, det satt jag och en liten gubbe i hela vagnen och klockan var 22:30. Jag menar come on! Ok om det hade varit rush och vagnen kvar knökfull. Aja, kanske jag som är lite känslig efter den jobbiga kvällen.

Jack verkar ha somnat i selen nu så det är nog bäst att jag lägger ner honom och mig själv. Resten av huset sover ju redan.

God natt!

Inga kommentarer: