12 september 2009

Äntligen hemma!

Kom hem för någon timme sen från Ullared. Har gått riktigt bra! Barnen skötte sig exemplariskt. Försvann inte som andra barn gjorde (vet inte hur många gånger dom ropade upp att något barn försvunnit) och höll ett gott humör hela tiden. Nu visste vi ju precis vad vi letade efter så vissa saker hoppade vi över helt som kläder till mig och T. Ok, jag köpte ett par jeans för 169:- men det var också allt. Barnen fick vinterkläder med tillbehör sen blev det lite födelsedagspresenter till Jack. Fast det är inte klokt eg hur folk beter sig. Ska tränga sig och ha sig. Fast mitt mantra var "Fuck or get fucked". Går inte att mesa och släppa fram folk för då kommer man ingenstans. Vet dock inte hur många jag körde på hälsenan. Att jag körde på T 2 gånger säger väl bara en sak :)

Det som var lite kasst var att vi glömde dricka kaffe imorse och vi hade inget med oss så första koppen kaffe idag blev 16:00. Det kändes i skallen men godis funkade ganska ok som "huvudvärkstablett". Nu ska vi packa upp allt vi köpt och se vad vi eg fick hem. Alltid lika spännande :)

Inga kommentarer: