02 september 2009

Sängen kallar!

Då var det dags att lägga sig igen, tänk vad dagarna går fort ändå fast man bara är hemma och dräller. Kollade färdigt på Weeds s05, slutade riktigt spännande. Både jag och T hoppade till. Så nu får man vänta fint till nästa säsong.
Var riktigt slut när T kom hem så jag tror jag somnade till i soffan lite. Jolin ryckte i mig och ville att jag skulle hjälpa henne borsta tänderna. Minns att hon pratade med mig men jag tror inte jag svarade något vettigt, mest mummel.
Imorgon är det en ny dag och nya krafter (hoppas jag) som väntar. Jack får bara inte vakna innan 5 imorgon, då blir jag tokig!
Kommer som sagt en och tittar på lägenheten imorgon. Kan ju iaf säga att den kan vara ledig från 1:a  November och hoppas på napp. En hyra mindre hade suttit fint.
Var några som ringde på dörren innan och ville sälja jultidningar!! Är det inte lite väl tidigt ändå? Jag sa till dom att det kanske var lite tidigt och frågade om dom inte kunde komma lite senare. Dom tittade bara frågande på mig. Men sen kom jag på att vi ska ju flytta så jag sa att vi inte bor kvar efter November och dom blev nöjda med det svaret.
Fick reda på att Anna Ternheim ska göra en akustisk turné i höst. Vet inte hur många gånger jag har missat henne denna sommaren så nu ska jag verkligen försöka gå. Kruxet är väl att jag vill se Winnerbäck med! Sen såg jag att Vilse i pannkakan skulle på turné med. Hade varit rätt tufft att se. Så ni som undrar vad ni ska ge mig i födelsedagspresent/julklapp, här har ni några tips iaf :)
Nä sova var det ju!!

Inga kommentarer: