22 september 2009

Ulla-bella.


Haha vilken ful bild! :D

Idag har jag varit lite Ulla-bella faktiskt. Ringt till LKF och hört hur det blir med hyran, ska dock ringa igen för jag fick inte tag på tanten jag eg skulle pratat med. Ringt en på jobbet som kanske kan hjälpa mig med lite datakonton jag inte lyckades fixa i helgen. Måste snygga till lite hemma inför imorgon då släkten från Lund. Jack fyller ett år imorgon så det blir lite kalas. Helt sjukt att det redan har gått ett år. Tittade på lite gamla foton på honom igår och det känns som det var jättelängesen han var en liten bebis. Fast eg är det ju inte så längesen.

Idag är det regn och rusk här så det passar perfekt när man ska baka lite. Alltså räknas bullar och lingonrutor in som kakor i 7 sorters kakor? Eller måste det var 7 olika sorters småkakor. Isf har jag en del att göra idag :)

Ska spela lite nu innan Jack vaknar och vi ska till dagis.

Inga kommentarer: