17 september 2009

Wunderbar!

Tog med mig barnen till Skånes djurpark efter vi ätit pannkakor. Kan inte annat än lovorda den djurparken. Jag har gjort det förr och gör det igen. Det är så himla bra att man  får gå in gratis resten av året när man väl betalat inträdet en gång. Vi tittade på när dom matade sälarna och vi tittade på dom söta kaninungarna. Nästan så man blir sugen på en kanin. Men bara nästan :) Vi hade en jätteskön och trevlig eftermiddag där. Kanske receptet på lugna barn är att åka dit varje dag? :) Barnen somnade gott iaf.

Nu har jag tittat klart på första säsongen av Dexter iaf. Helt ok serie som jag absolut ska se mer av. Snart börjar ju alla andra serier man följer börja gå. Californication tex. Det ser jag fram emot. Vad jag mer ser fram emot är att lägga mig. Frisk luft tar musten ur en :)

God natt!

Inga kommentarer: