24 september 2009

Trötter nu igen.

Undrar när den dagen kommer då man ropar "Jippi, vad jag är pigg idag". Blir väl kanske när man ligger i kistan. :) Hade en trevlig stund hemma hos Agneta. Hon hade gjort jättegoda bullar, även fast dom var lite bleka. Jolin smackade i sig 3st och det säger ju det mesta. Sen fick Agneta agera gåvagn åt Jack. Han sprang glatt runt där i "hallen" fram och tillbaka. Till slut fick hon så ont i ryggen att jag fick ta över. Lite klent tycker jag ;) Tror det kommer lossna snart så han börjar gå själv. Katten var också väldigt intressant. Vet inte varför Jack är så intresserad av katter. Kan kanske vara att det är rätt många här på gården som springer runt.

Idag om en vecka är vi ägare av en lägenhet i Lund. Ska hämta nyckeln då. Undrar när det ska sjunka in att vi ska flytta ner. Kanske när det står tomt här och man ska sova första natten i Lund. Det ser jag fram emot. Känns skönt att några vänner kan hjälpa till med flytten. Dom skötte sig så bra sist så det ska nog gå bra denna gången med.

Kollat lite på Dexter idag med. Riktigt bra serie men avsnitten är lite i längsta laget. Blir lätt att man börjar skruva på sig lite även fast det är bra. Tacka vet jag serier som är 25 minuter, det är mer lagom.

Nu mår jag lite illa så det är väl bäst att lägga sig och hoppas på att man inte blir sjuk. Dock kommer jag nog inte ihåg när jag kräktes sist men det måste ha varit när jag var liten. Jag har ju lite kräkfobi så det är ju rätt bra att jag inte kräks då. Fast jag blir alltid orolig när jag mår illa. Kräk är det värsta jag vet!

Nä, god natt nu.

Inga kommentarer: