20 september 2009

On the road again.


Nu är min helg på jobbet slut för denna gången. Är väl 3v kvar till nästa gång tror jag. Skönt. Varit rätt skönt att vara hemifrån lite men det ska bli skönt att vara hemma imorgon. Kan ju inte jobba för mycket heller. Det här porslinet tyckte jag var rätt fint. Lite svag för den gamla stilen som många andra. Dock är den här serien från nutid och kommer från marimekko. Dom gör visst inte bara tantiga blommönster utan en del fint med. Tycker det känns lite tokigt att åka tåg utan att ha med sig någon bok. Fick låna med en tidning från t men den läste jag ut på nervägen. Får kanske lyssna lite mer på winnerbäcks nya album istället även om jag inte riktigt gillar det jag hört. Låter så mycket kent tycker jag. Och ska det låta kent ska det vara rätt sångare som sjunger. Nåja, den blir kanske bättre. God natt!

Inga kommentarer: