17 september 2009

Filmtajm.

Tittade på en lite märklig film igår. De ofrivilliga. Den är sveriges bidrag till oscarsgalan 2010. Det är ju alltid intressant och se vad det är dom skickar dit. Den är uppdelad så man får följa 5 olika personer och olika händelser. Tyckte den med läraren var bäst för hon spelade bäst. Annars var det ingen speciell handling i den och det var väl det som var meningen antar jag. Ja, det är inget man ser igen men vet inte om jag skulle rekommendera den heller. Den var mest en axelryckning.
Svärmor tvingade mig att baka lingonrutor igår så då måste jag ju göra som hon säger ;) Dom blev goda men är väldigt mastiga och inte speciellt nyttiga. Ska nog göra chokladsnitt med men måste köpa lite mer bakpulver först, missade jag igår i affären.
Idag är alla vakna 5:30 och alla är jättetrötta så det kommer bli en spännande dag.
KAFFE!!!

1 kommentar:

Mysen sa...

Den är ju jättebra! Fast "I taket lyser stjärnorna" var nog ännu bättre. "Män som hatar kvinnor" är mest meh.